نمی خواستم فیلمی برای كودكان بسازم
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'سعید چاری' روز دوشنبه در نشست پرسش و پاسخ فیلم صداست كه می ماند در سینمای اهالی رسانه جشنواره فجر از خبرنگاران به دلیل كیفیت پایین نسخه نمایشی فیلم خود عذرخواهی كرد و افزود: طبق برنامه قرار بود نخستین اكران این فیلم فردا (سه شنبه) باشد اما روز شنبه ما از ساعت نمایش خبردار شدیم.

این سخنان چاری در حالی مطرح شد كه برنامه كامل و دقیق اكران فیلم ها در سینمای رسانه ها حداقل از پنج روز قبل مشخص بود. وقتی خبرنگاران حاضر در نشست در این باره به كارگردان فیلم صداست كه می ماند تذكر دادند، وی اینگونه پاسخ داد كه این مربوط به ناهماهنگی پخش كننده فیلم با من و تهیه كننده می شود.

كارگردان فیلم صداست كه می ماند درباره گونه این فیلم گفت: انیمیشن لزوما برای كودكان ساخته نمی شود، شخصیت های انیمیشن این فیلم مربوط به دهه 60 و دوران كودكی ما بودند و پرداختن به موضوع موسیقی زیرزمینی هم نشانه دیگری برای این موضوع بوده كه فیلم صداست كه می ماند برای كودكان ساخته نشده است.

وی در خصوص كلمات ركیكی كه یكی از شخصیت های فیلم به كار می برد گفت: ما تمام ممیزی های مورد نظر وزارت ارشاد را رعایت كردیم و فكر نمی كنم در این زمینه مشكلی وجود داشته باشد ضمن اینكه در سینمای ایران فیلم های زیادی اكران می شود كه كلماتی بدتر از این هم در آنها وجود دارد.

سرمایه گذار فیلم صداست كه می ماند كه به دلیل غیبت تهیه كننده در این نشست حضور داشت درباره دلیل سرمایه گذاری در این اثرتوضیح داد: هدف من قدردانی از افراد زحمتكشی مثل تورج نصر بود كه سال ها ما را شاد كردند.

وی ادامه داد: برایم فروش و بازگشت سرمایه این فیلم اهمیتی ندارد و امیدوارم این فیلم باعث شود از افراد زحمتكش سایر صنوف سینمای ایران هم تقدیر شود.

وی در واكنش به انتقاد خبرنگاران درباره كیفیت پایین فیلم صداست كه می ماند گفت كه باید به جوانانی مثل سعید چاری میدان داده شود. این فیلم اگر ضعف هایی هم دارد باید انتقادات به نحوی مطرح شوند كه چنین افرادی از میدان سینما به در نروند.

فیلم صداست كه می ماند امروز در شرایطی در سینمای رسانه ها -برج میلاد- اكران شد كه نسخه نمایشی آن كیفیت بسیار ضعیفی داشت و پخش فیلم چندین مرتبه دچار وقفه شد.

برنامه اكران فیلم های سی امین جشنواره فیلم فجر تا 23 بهمن ادامه دارد.

فراهنگ **2024





:: برچسب‌ها: مردم , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: